2012. július 8., vasárnap

Nyereményjáték! - LEZÁRVA!

A szemfülesebbek már észrevehették, hogy a blog elérte az 50 követőt, sőt már 56-nál tartunk. Köszönöm!
Ebből az alkalomomból szeretnék egy kis nyereményjátékkal kedveskedni eddigi és leendő olvasóimnak. A nyeremény a képen látható NYC Expert Last körömlakk 200 Rosy Knows árnyalatban és  szintén NYC Liquid Lipshine ajakfény 585 Midtown Mocha árnyalatban.



Igyekeztem nyárias színeket választani, és szerintem sikerült is. Mindkettő nagyszerűen mutat majd az (ízlés szerinti mértékben) barna bőrön, bőrhöz. Remélem sikerült olyan termékeket választanom, aminek örülnétek :)

A szabályok

A játékban a rendszeres olvasóim vehetnek részt, a jelentkezéshez írjátok meg kommentben, hogy milyen néven követtek (1 esély). Még nem késő feliratkozni, ezt az oldalsávban található "Feliratkozás a webhelyre" feliratra való kattintással tehetitek meg.

A nyertest a random.org oldal segítségével fogom kisorsolni, a játék július 29-ig, vasárnapig tart, tehát 3 hetetek van jelentkezni.

További esélyek
- Szeretném meghálálni eddigi olvasóimnak a kommenteket, a támogatást, ezért azok, akik már a nyereményjáték előtt követtek, eleve 2 eséllyel indulnak, ezt kérlek jelezzétek! (+1 esély)
- Nem szeretném, hogy a bloggal nem rendelkezők behozhatatlan hátránnyal induljanak, ezért a következő 3 plusz esély vagylagos, tehát összesen +1 esély szerezhető velük. Persze ha szeretnéd, több feltételt is teljesíthetsz, de ugyanúgy +1 esély jár érte.
          - Tedd ki a blogod oldalsávjába a fenti képet, a bejegyzésre visszamutató linkkel (linket kérek), VAGY
          - Írj a nyereményjátékról bejegyzést a blogodon (linket kérek), VAGY
          - Lájkold a blog facebook-oldalát - az oldalsávban is megteheted - , és írd meg, milyen névvel tetted!
- Oszd meg nyilvánosan(!) a blog facebook oldalán lévő fényképet a játékról, azt is írd meg, milyen névvel tetted! (+1 esély)
- Írd meg a véleményedet a blogról kommentben! Csak őszintén! Mit szeretsz, min kéne változtatnom, kedvenc bejegyzés. Bármi, amiből valós visszajelzést kapok, ami segít a fejlődésben. Semmitmondó, kétszavas véleményt nem fogok elfogadni! (+1 esély)

Így összesen 5 esély szerezhető.
Remélem érthetőek a szabályok, segítségképpen itt egy "komment-sablon":
X néven követlek (, régi olvasó vagyok).
X névvel lájkoltam az oldalt facebookon VAGY kitettem a blogom oldalsávjába a képet [link] VAGY írtam bejegyzést a játékról. [link]
X névvel osztottam meg a fényképet.
[vélemény]

Köszönöm, hogy olvastok, kommenteltek, támogattok, bátorítotok!
Igyekszem fejlődni, de ehhez szükségem van a ti véleményetekre is, úgyhogy kommentelésre fel!
A játékhoz sok szerencsét kívánok mindenkinek!

47 megjegyzés:

  1. Putnoki Patrícia néven követlek
    Patrícia Putnoki névvel lájkoltam az oldalt facebookon
    kitettem a blogom oldalsávjába a képet: http://littlemakeupbox.blogspot.hu
    Patrícia Putnoki névvel osztottam meg a bejegyzést.
    Én teljesen elégedett vagyok a blogoddal, a posztokkal, de persze a legjobbak a szerzeményes posztok, mindig kiváncsi vagyok az újdonságokra. A blog sale is egy jó ötlet, csinálhatnád gyakrabban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi a jelentkezést :) Nem látom, hogy megosztottad a képet facebookon, kérlek állítsd át nyilvánosra!

      Törlés
  2. CRaPTRaSH néven követlek, már az elejétől :] (2)
    Klaudia Orbán néven lájkoltam a FB oldalt (1), ezzel a névvel megosztottam a képet is, (1) és kitettem oldalsávba is: http://craptrashvilaga.blogspot.hu/
    Bár az én véleményem szerintem úgyis tudod, azért leírom:
    Én szeretem, hogy nem egy témakörre van korlátozva a blog, hanem mindenki talál magának valót, és a stílusod is szeretem, meg a fogalmazásaid módját, meg azt, hogy nem bájologsz, ha valami szar, azt megmondod, nyilván nem így ezzel a szóval, de kifejted, miért nem jó 1-1 dolog, vagy hogy éppen miért éri meg. (1)

    Így ha jól számolok, 5 esélyt szereztem, ezzel meg is nyertem,haha :D Na jó jó, csak viccelek ám! :]
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  3. Málnahab néven követlek (már régebb is követtelek :) )
    Hajdu Zsófii névvel lájkoltam az oldalt facebookon írtam bejegyzést a játékról. http://lnahab.blogspot.hu/
    hajdu Zsófii névvel osztottam meg a fényképet.
    Először is köszönetet szeretnék mondani,hogy megvédtél sok felesleges smink/körömlakk vásárlástól! :D Másodszorra pedig tetszenek a haulos bejegyzéseid,mert olyankor mindig rám is rám jön az ihlet és megyek költeni :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi a jelentkezést :) Málnahab néven nincsen követőm, viszont van egy "szofia.hajdu" nevű, aki pár perce követ, az te vagy? Nálad sem látom, hogy megosztottad a képet facebookon, kérlek állítsd át nyilvánosra!

      Törlés
  4. Sziia
    Rékaa, néven követlek, facebook-on pedig Réka Tóth néven lájkoltalak.

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  5. LLL néven követlek, már egy ideje.
    Csikesz Máté névvel lájkoltam az oldalt facebookon.
    Vélemény: Ügyi vagy, jó a blog (4 szó, nem kétszavas vélemény :D ).

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    cs.ery néven követlek! :)
    Facebookon Erika Csonka néven lájkoltam.
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  7. Szia! djkatybeauty néven követlek már régóta, és az imént lájkoltalak is ugyanilyen néven. :-)

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Szia.

      Monika néven követlek.
      Vélemény:Most hirtelen a haulos és tesztes bejegyzéseid a kedvenceim, imádom nézegetni, hogy miket vásárolsz, és jó olvasni, így el tudjuk dönteni, hogy mi mit vegyünk (vagy ne vegyünk) meg :) ja és blog sale is jöhet még, ja és a step by step is jó ötlet :)
      Köszi szépen a játékot :)

      Törlés
  9. Szia!
    Dóra Gombos néven követlek és lájkoltalak facebookon.
    A kedvenceim a sleek palettás posztok mert épp azon gondolkodom hogy melyiket rendeljem meg.

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Anikó Faragó néven követlek.
    Anikó Faragó néven lájkoltam a facebookos oldalt.
    Rendszeres olvasód vagyok.
    Írtam a nyereményjátékról a blogomon itt a link:http://anika97.blogspot.hu/

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsi az lemaradt,hogy kitettem a blogom oldalsávjába :)

      Törlés
  11. Mia néven követlek.
    Alexandra Molnár névvel lájkoltam az oldalt facebookon

    köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Nemes Adrienn néven követlek.
    Adrienn Nemes néven lájkoltam az oldalt facebookon és megosztottam a fényképet is.
    Az oldalban tetszik hogy a segítségeddel könnyebben eldönthetjük mit vegyünk meg.
    köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Zenzen néven követlek.
    Likeoltalak facen Viola Für néven.
    mOst találham rá a blogodra, de körülnéztem és nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  15. Enikő Széles néven követlek
    Enikő Széles néven lájkoltalak facebook-on
    enikő széles névvel osztottam meg a fényképet.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi a jelentkezést, a megosztást nem látom, kérlek állítsd át nyilvánosra, hogy beszámíthassam plusz esélynek!

      Törlés
  16. Szia, Réka Papanecz néven követlek tegnap óta :) Egy másik blog oldalsávjára kattintva jutottam ide :) (craptrashvilaga) Viszont : azóta kb minden bejegyzésedet elolvastam, és nagyon tetszik, nem tudom eddig miért nem találkoztam a bloggal :) Tetszik, hogy nem csak sminkes bejegyzések vannak. Az AjánlóPéntekben szereplő posztok nagyon jók, főleg a Paddy and the Rats és a Pretty Little Liars bejegyzésknek örültem. Ilyeneket írj még mindenképp :D És még egy kérdésem lenne Who is A ??? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha én azt tudnám... :D Örülök, hogy tetszik a blog, köszi a jelentkezést :)

      Törlés
  17. Szia! krisztinka névvel követlek.Szupi a blogod!
    Köszi.

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Eszter Dali néven követem a blogod
    Eszter Dali néven likeoltam a facebook oldalad
    Eszter Dali néven megosztottam a játék fényképét facebookon
    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Timi néven követlek, fb-on Tímea Szabadosként. Nagyon tetszik, hogy a paletta teszteknél, sminkeket is készítesz, és mutatsz hozzá több képet is, sokat segítenek ezek a bejegyzéseid mert nagyon rendezettek, látszik, hogy szánsz rá időt! :)
    A játékra pedig köszönöm a lehetőséget!:))

    VálaszTörlés
  21. Sziaa:)
    Nagyonjó a lap, további sok sikert hozzá ;). Követlek SzantoBernadett néven, lájkoltalak szintén ezen a néven :D.

    VálaszTörlés
  22. Szia! :) Itt Anneke néven követlek, a Facebookon pedig Nóri Pogonyi néven. Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  23. Szia, L néven követlek. Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Fanni néven követlek.
    Tetszik a blogod főleg a tesztek és a szerzeményes bejegyzések:))
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Réka néven követlek.
    Tetszik a blogod, legjobban a tesztes és az új szerzeményes bejegyzések :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    Andi néven követlek, még új vagyok :)
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába: http://lovethewaywedress.blogspot.hu/
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  27. szia,
    zsuzsenka néven követlek itt, a facebookon pedig Zsuzsanna Fodor néven.
    számomra a leghasznosabb bejegyzések a körömerősítő sorozatosak voltak, mivel magam is hasonló helyzetben vagyok :/ de szívesen olvasnék még más ilyen "projekt-szerű", több részből álló sorozatot :)

    VálaszTörlés
  28. szia!! a blogodat Judy, Szösz-mösz néven követem lájoktama facebook oldalad meg is osztottam
    itt a facebook oldalam: https://www.facebook.com/judit.tortei
    a blogomban is közzé tettem bejegyzésnek http://torteij88.blogspot.hu/ és oldalsávban is megtalálod a játék felhívást!!
    És ha ez plusszot jelent Twitteren is közzé tettem: https://twitter.com/torteij88
    Köszi a lehetőséget!! Körmös posztokat bejegyzéseket várok!!

    VálaszTörlés
  29. Laruska Bee néven követlek.
    Laruska Bee névvel lájkoltam az oldalt facebookon.
    Laruska Bee névvel osztottam meg a fényképet.

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  30. Adri Retrogirl néven követlek
    Adrienn Fabók néven lájkoltam facebookon és kitettem a blogom oldalsávjába
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  31. Szia! Eleonóra néven követlek és Gonda Eleonóra néven lájkoltalak fb-on.

    VálaszTörlés
  32. Szia! Kata03 néven követlek:) Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  33. Szia!:)
    Christinee91 néven követlek, facebookon pedig Leskó Krisztina néven Like-oltalak!
    köszi a játékot, és még sok-sok további olvasót neked! =)

    VálaszTörlés
  34. Szia,
    jeriko rózsája néven követlek (huh, azt hiszem új olvasó vagyok).
    FB-n Noémi Bányai névvel lájkoltam az oldalt, és megosztottam a fényképet.
    Így az akciók közepette főleg a szerzeményes bejegyzések a kedvencek, ill. a körmös posztok, ezekből minél több, annál jobb. :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  35. Szia!

    Regina néven követlek.
    Regina Nagy névvel lájkoltam az oldalt facebookon.
    Regina Nagy névvel osztottam meg a fényképet.
    Én még csak most fedeztem fel a blogod. Tetszik, hogy változatos és sokszínű. Szimpatikus, hogy nemcsak egy-két képet teszel fel. :)
    Tetszik a közvetlen stílusod. Az AjánlóPéntek pedig igazán jó ötlet! :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    Üdv, Regina

    VálaszTörlés
  36. Csilla Soós néven követlek.
    Csilla Soós névvel lájkoltam az oldalt facebookon és osztottam meg a bejegyzést.
    Még csak most fedeztem fel a blogodat ,nagyon változatosnak tűnik :)

    VálaszTörlés
  37. Tibold Sándor néven követlek
    TiboldS6 névvel lájkoltam az oldalt facebookon
    Tibold Sándor névvel osztottam meg a bejegyzést.
    Én most vagyok itt először nálad, szerintem minden úgy jó ahogy van!

    Üdv:

    Sanyi

    VálaszTörlés
  38. Szia! Ez a lakk valami gyönyörű :) Andyciccc néven követlek, Andrea Dittrich néven követlek facebookon és meg is osztottam a nyereményjátékos posztodat. Köszi a lehetőséget és csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  39. Szia! Szele Anna néven követlek, Facebookon szintén, és megosztottam! :)

    VálaszTörlés
  40. Szia! gabus1217_8 néven követlek.
    Gabriella Gősi névvel lájkoltam az oldalt facebookon.
    Gabriella Gősi névvel osztottam meg a fényképet.
    Nekem a tetszik a blogod külleme,tetszenek a sminkeid, amikől képeket csinálsz.

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés